سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ساینا سیمرغ آرزوهام

نمیدانم

1390/6/12 17:01
نویسنده : سارا
780 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه تولد کودکی هستم که نمیدانم مرا از خودم دور میکند یا به خودم نزدیکتر...

 

احساس میکنم در حال بالا رفتن از پله ها میان راه مانده ام.

نه دیگر پله قبلی را میبینم تا دوباره برگردم و نه پله بعدی در مقابل پاهایم ظاهر میشود تا قدمی بالاتر بروم.

قلب کوچکی درون من شروع به تپیدن کرده است که نمیدانم بعد از متولد شدن در مواجهه با دنیای اطرافش پر از کینه خواهد شد یا سرشار از مهر.

نمیدانم کدام تپشش در کجای این جهان بزرگ و در چه زمانی به عاشقانه ها دعوتش خواهد کردو آیا مرا در تک تک تپشهایش به یاد خواهد داشت؟

دستهای کوچکی درونم رشد میکنند که نمیدانم پس از ورود به دنیای آدمها دستهای آشنایی پیدا خواهند کردیا تنهایی نصیبشان میشود؟

نمیدانم تا کدام صفحه زندگیم دستهای مرا خواهند گرفت و آیا میشود در لا به لای انگشتهایش نشانی از نوازشهایم را دید؟

نمیدانم پاهای کوچکی که درونم قد میکشند پا به کدام جاده خواهند گذاشت و کدام مسیر را برای کودکم برمیگزینند؟

نمیدانم هایم بیش از آنند که قلبم آرام بگیرد

تنها چیزی که میدانم و آرامم میکند اینست که دوستش دارم آنقدر که شاید بتوانم خودم را فراموش کنم.

 

میدانم که میخواهم بیایی و شریک روزهای باقیمانده ام شوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه خوشکله
12 شهریور 90 1:32
کلک،ساک وسایلش رو طوری انتخاب کردی که به درد خودتم بخوره!‏
مامان الهام
12 شهریور 90 12:49
چه قشنگ و رمانتیک
مامان مریمی
13 شهریور 90 18:27
خیلی وبلاگت قشنگه.. به وبلاگ دختر منم بیا
پاسخ مامان ساینا:
15 شهریور 90 14:19
مامان الهام و مامان مریمی عزیز مرسی که به خونه کوچولوی ساینای من سر زدین متاسفانه آدرس سایتی که وارد کردین اصلا برای من بازی نمیشه اگه بازم سر زدین لطف کنید اسم وبلاگ رو بگین من مستقیم توی گوگل سرچ کنم خیلی دوست دارم وبلاگتون رو ببینم
پاسخ مامان ساینا:
15 شهریور 90 14:27
فاطمه خانم خشکل اکثر کیفای باکیفیت توی بازار همین فرمی و تقریبا همین طرحا رو داشتن کیفای بچگونه هم بود که رنگاوارنگ بودن ولی واقعا کیفیت پایینی داشتن این کیف رو هم عمه خانم ساینا لطف کرده براش خریده
مامانی شاهزاده خانم
15 شهریور 90 17:34
با سلیقه خریده شده بود.دختره منم شهریور میاد
نرگس(مامان ساینا)
1 مهر 90 3:48
سلام مامان ساینا منم مامان ساینا هستم دختر من 12 مهر به دنیا میاد خیلی وبلاگ خوشگلی دارین و وسایل ساینا خیلی خوشگلن ایشاالل... جهاز واسش بخرین به ما سر بزنید من با اجازه شما را لینک کردم