سایناساینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ساینا سیمرغ آرزوهام

انتظار

1390/6/7 0:21
نویسنده : سارا
544 بازدید
اشتراک گذاری

هر لحظه که میگذرد به آمدنت نزدیکتر میشوم...

لحظه ها یاران با وفای خلوت من هستند هنگاهی که تو هنوز لب به سخن نمیگشایی ...حالا که هنوز درون من نفس میکشی و نفسهای کوچک و گرمت ذره های تنم را با عشق تو می آمیزند چقدر دلم میتپد برای تو و برای دیدنت ، برای اینکه ببینم چقدر از وجودم را به تو بخشیده ام...

با من بمان نازنینم با من بخوان سرود قشنگ زندگی را پا بگذار به دنیای کوچک من لبریزترم کن از نفس وقتی نفسم کم می آورم و دستانم محتاج نوازشهای کوجک انگشتان تو می شوند...

چقدر انتظار سخت و شیرین است وقتی روزهای اندکی به تولدت مانده. تولد!... چه واژه ی پر از دردی...دردی که میبخشد:لذت را عشق را و زندگی را! دردی که با یک گریه آغاز میشود و با یک بهت پایان می پذیرد.بهتی سرشار از سوال...

وقتی این درد با لبخند تو به طراوتی مبدل میشود که مرا سرشار میکند هیچ چیز از زندگی طلبکار نخواهم بود.اما تو هنوز با منی و نفسهایت با منند.و انتظار ادامه دارد .

 

سبزترین قدمهایت را بردار به سمت مادر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره
31 شهریور 90 19:09
سلام.واقعا بهتون تبریک میگم و امیدوارم یه دختر خوشگل به خانوادتون اضافه بشه و البته سالم. به دخترتون هم تبریک میگم که همچین مادر و خانواده ی خوش ذوقی داره که انقدر دارن انتظار اومدنشو میکشن و دوستش دارن. امیدوارم هرچه زود تر انتظارتون رنگ پایان به خودش بگیره و بتونید دختر نازتون رو در اغوشتون بفشارید.
معصومه مامان سهند
18 بهمن 90 11:17
دخترتون خیلی خیلی نازه ماشاالله خدا حفظش کنه سیسمونیش هم معرکه اس ممنونم مامانییییییییییییییی